Sobre la construcción ontológica del concepto de audiencia
Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2006
Resum: Este artículo explica las definiciones del concepto de audiencia aplicadas a lo largo de la historia en el ámbito de la investigación en comunicación. El objetivo es ir más allá de las nociones de masa, sociedad e individuo. El autor propone utilizar el concepto de "campo social", creado por Pierre Bourdieu, en el estudio de la audiencia y defiende el papel de la investigación crítica.
Resum: This article discusses the definitions of the concept of audience used throughout history in the area of communication research. Its aim is to go beyond the notions of mass, society and individual. The author proposes to use the concept of "social field", created by Pierre Bourdieu, in the study of audience and also advocates the importance of critical research.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castella
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Concepto de audiencia ; Metodología ; Audience concept ; Methodology
Publicat a: Revista Fronteiras, Vol. 8, Num. 3 (2006) , p. 196-202, ISSN 1984-8226

Adreça alternativa: https://revistas.unisinos.br/index.php/fronteiras/article/view/6134


7 p, 85.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2015-05-06, darrera modificació el 2023-03-23



   Favorit i Compartir