CLIL FAQs. : Orientacions per introduir l'anglès en la docència universitària
Espinet, Mariona 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
González-Monfort, Neus 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Junyent i Pubill, Mercè 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Marbà Tallada, Anna 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Masats i Viladoms, M. Dolors (Maria Dolors) 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Moore de Luca, Emilee 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Valdés Sánchez, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
| Data: |
2015 |
| Descripció: |
65 pàg. |
| Resum: |
Recull d'orientacions per al professorat universitari que ha d'introduir una llengua estrangera a la seva assignatura. Aquestes orientacions parteixen de l'experiència i de la reflexió del grup de docents implicats en el projecte MQD 2010: 'Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels graus d'Educació Infantil i Primària'. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Document: |
Llibre |
| Matèria: |
CLIL ;
AICLE ;
Formació del professorat ;
Orientacions ;
Universitat ;
MQD ;
MQD2010 |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Grup de Recerca en Educació, Interacció i Plurilingüisme (GREIP)Llibres i col·leccions >
Llibres
Registre creat el 2015-05-12, darrera modificació el 2025-04-13