CLIL FAQs. : Orientacions per introduir l'anglès en la docència universitària
Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona)
González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona)
Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona)
Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)
Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2015
Descripció: 65 pàg.
Resum: Recull d'orientacions per al professorat universitari que ha d'introduir una llengua estrangera a la seva assignatura. Aquestes orientacions parteixen de l'experiència i de la reflexió del grup de docents implicats en el projecte MQD 2010: 'Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels graus d'Educació Infantil i Primària'.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Llibre
Matèria: CLIL ; AICLE ; Formació del professorat ; Orientacions ; Universitat ; MQD ; MQD2010



65 p, 661.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües (GREIP)
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2015-05-12, darrera modificació el 2023-02-10



   Favorit i Compartir