Eines 2.0 per difondre la recerca
Lasauca i Cisa, Xavier (Generalitat de Catalunya. Direcció General de Recerca)

Data: 2015
Resum: Els mitjans de comunicació social estan transformant el món, particularment el món acadèmic i de la recerca. En aquest àmbit concret serveixen, d'una banda, per comunicar la ciència i socialitzar el coneixement i, de l'altra, incrementar la difusió, la visibilitat i l'impacte de la recerca. Així doncs, la difusió de la recerca mitjançant eines 2. 0 hauria de formar part de les tasques habituals del personal acadèmic: pot ser crear blogs, escoltar el que es diu a la xarxa (Feedly), comunicar (Twitter), connectar (Linkedin, Google+, Facebook, ResearchGate, Academia. edu) i compartir coneixement científic (Slideshare, Delicious, Flickr, YouTube, Zotero, Mendeley, Skype, etc. ). Es presenten també les eines 2. 0 que la Secretaria d'Universitats i Recerca i la Direcció General de Recerca utilitzen per difondre les activitats del sistema català de ciència i tecnologia.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Contribució a congrés
Matèria: Comunicació científica ; Eines 2.0 ; Blogs
Publicat a: Doctoral Working Group del Doctorat en Sociologia. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 4rt : 2015

Adreça alternativa: http://tinyurl.com/4WDGSociologiaUAB


106 p, 8.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2015-05-14, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir