Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/132219
Molta pressió
Senra Jiménez, Raül Oswaldo (IES Azorín (Petrer))
Díaz-Crespo Ramírez, José María (Escola Científic Avel·li Corma (Moncofa, Castelló))

Data: 2015
Resum: Al Taller de ciència amb alumnes de 5 anys a la nostra escola, el nostre objectiu principal ha estat desenvolupar habilitats de pensament científiques en els xiquets i xiquetes, mitjançant propostes i experiments senzills organitzats per sessions i que té un fil conductor: la pressió atmosfèrica. Al llarg de quasi tres mesos del nostre taller, hem abordat el mètode científic contant contes, acumulant informació i materials, emetent hipòtesis, aprenent de les nostres errades, creant fenòmens sorprenents i registrant allò que hem aprés en diverses fitxes. I a més els xiquets s’ho han passat d’allò més bé i el cost econòmic és molt reduït, per la qual cosa animem a tots els docents d’aquesta etapa a que incorporen la ciència al seu horari setmanal.
Resum: In the science workshop with 5-year-old children in our school, our aim has been to develop scientific thinking abilities in them through easy experiments in different sessions. The common purpose is atmospheric pressure. In this three-month workshop we have dealt with the scientific method telling stories, accumulating information and materials, explaining hypothesis, learning from mistakes, creating amazing phenomena and noting down everything we have learnt in different worksheets. Children have plenty of fun and the cost of the workshop is really low. For this reason, we encourage all the teachers at this level to include science in their timetables.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Educació Infantil ; Mètode científic ; Pressió atmosfèrica ; Childhood Education ; Scientific method ; Atmospheric pressure
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 29 (Abril 2015) , p. 2-10 (Experiències didàctiques i treballs pràctics) , ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/292619


9 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2015-05-22, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir