Google Scholar: citations
Creatividad y tecnología : influencias mutuas para un enfoque docente
Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Martínez Bouza, José Manuel (Escoles Salesianes de Sarrià)

Additional title: Creativitat i tecnologia : influències mútues per a un enfocament docent
Additional title: Creativity and technology : mutual influences for a teaching approach
Date: 2015
Abstract: A veces, cuando se crea un mensaje publicitario, puede suceder que las prioridades del anunciante, el equipo creativo y la empresa de producción no coincidan: el anunciante querrá el mejor aspecto posible dentro de un presupuesto; el equipo creativo un trabajo espectacular; y las empresas de producción, diponer de piezas que se puedan reproducir industrialmente, con la calidad exigida por su cliente. Cuando los intereses no coinciden aparecen los problemas, ¿cómo evitarlo? Creemos que si, desde las plataformas académicas, enseñamos a los futuros creativos los conocimientos técnicos necesarios mejorará su producto creativo.
Abstract: Sometimes when an advertisement is created, it can happen that the priorities and goals of the advertiser, the creative team and the production enterprise may not match: the advertiser will want the best possible appearance within their budget; the creative team hopes a spectacular job; and production enterprises, expects all parties can be produced with the quality required by the customer. The problems appear when interests do not coincide. how can I avoid it?We believe that, if from academic platforms teach to the future creative about the production processes then, they improve its creative product.
Abstract: A vegades, quan es crea un missatge publicitari, pot succeir que les prioritats de l'anunciant, l'equip creatiu i l'empresa de producció no coincideixin: l'anunciant voldrà el millor aspecte possible dins d'un pressupost; l'equip creatiu una feina espectacular; i les empreses de producció, disposar de peces que es puguin reproduir industrialment, amb la qualitat exigida pel seu client. Quan els interessos no coincideixen apareixen els problemes, com evitar-ho? Creiem que si, des de les plataformes acadèmiques, ensenyem als futurs creatius els coneixements tècnics necessaris millorarà el seu producte creatiu.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Creatividad ; Docencia ; Creativity ; Teaching ; Creativitat ; Docència
Published in: Grafica, Vol. 3 Núm. 5 (2015) , p. 55-60 (Reseñas) , ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v3-n5-entenza-tena-martinez
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/285950
DOI: 10.5565/rev/grafica.29


6 p, 1.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA)
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Advertising and Public Relations Research Group (GRP)
Articles > Published articles > grafica
Articles > Research articles

 Record created 2015-06-05, last modified 2023-07-25



   Favorit i Compartir