Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/132620
La argumentación y la reflexión en los procesos de mejora de los profesores universitarios colombianos de ciencia en activo : aplicación de estrategias formativas sobre ciencia, aprendizaje y enseñanza
Briceño Martínez, John Jairo

Data: 2015
Resum: Esta investigación se inserta en el ámbito de la formación de profesores universitarios de ciencias en activo. En ella, se afronta la complejidad del desarrollo profesional docente desde cuatro perspectivas simultáneamente: a) la mejora de las concepciones y creencias docentes del profesorado universitario, b) la mejora en sus prácticas de enseñanza, c) el análisis de las reflexiones del profesor universitario y d) las hipotéticas relaciones entre los aspectos anteriores.
Resum: Aquesta recerca s'insereix en l'àmbit de la formació de professors universitaris de ciències en actiu. En ella, s'afronta la complexitat del desenvolupament professional docent des de quatre perspectives simultàniament: a) la millora de les concepcions i creences docents del professorat universitari, b) la millora en les seves pràctiques d'ensenyament, c) l'anàlisi de les reflexions del professor universitari i d) les hipotètiques relacions entre els aspectes anteriors.
Resum: This research is inserted in the field of training of university professors of sciences active. In it, the complexity of teacher professional development is approached from four perspectives simultaneously: a) improving teachers' conceptions and beliefs of university teachers, b) improvement in their teaching practices, c) analysis of the reflections of the university teacher d) the hypothetical relationships between the above aspects.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: review ; ressenya ; publishedVersion ; review ; publishedVersion
Matèria: Formación de profesores universitarios ; Argumentación ; Reflexión ; Formació de professors universitaris ; Argumentació ; Reflexió ; Training of university teachers ; Argumentation ; Reflection
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 2 (2015) , p. 253-254 (Tesis Didácticas) , ISSN 2174-6486

DOI: 10.5565/rev/ensciencias.1590


2 p, 146.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2015-06-08, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir