Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/132621
Evaluación de los conocimientos didáctico-matemáticos para la enseñanza de la probabilidad de los profesores de educación primaria en activo
Vásquez Ortiz, Claudia

Data: 2015
Resum: La finalidad de esta investigación es evaluar el conocimiento didáctico-matemático para la enseñanza de la probabilidad que poseen los profesores de Educación Primaria en activo. Este propósito cobra importancia si consideramos que la probabilidad se ha incorporado de forma progresiva en el currículo escolar de numerosos países (NCTM, 1989; NCTM, 2000; CCSSI, 2010; MEC, 2007; MINEDUC, 2012), lo que representa un verdadero desafío para el profesorado en activo, sobre todo para los maestros de Educación Primaria, quienes en su mayoría no han recibido preparación sobre la probabilidad y su didáctica durante su formación inicial.
Resum: La finalitat d'aquesta recerca és avaluar el coneixement didàctic-matemàtic per a l'ensenyament de la probabilitat que posseeixen els professors d'Educació Primària en actiu. Aquest propòsit cobra importància si considerem que la probabilitat s'ha incorporat de forma progressiva en el currículum escolar de nombrosos països (NCTM, 1989; NCTM, 2000; CCSSI, 2010; MEC, 2007; MINEDUC, 2012), la qual cosa representa un veritable desafiament per al professorat en actiu, sobretot pels mestres d'Educació Primària, els qui en la seva majoria no han rebut preparació sobre la probabilitat i la seva didàctica durant la seva formació inicial.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: review ; ressenya ; publishedVersion ; review ; publishedVersion
Matèria: Conocimiento didáctico-matemático ; Probabilidad ; Coneixement didàctic-matemàtic ; Probabilitat ; Didactic-mathematical knowledge ; Probability
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 2 (2015) , p. 255-256 (Tesis Didácticas) , ISSN 2174-6486

DOI: 10.5565/rev/ensciencias.1715


2 p, 116.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2015-06-08, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir