El discurso de redes internacionales de educación para la sosteniblidad (EpS) : ejemplos de tensiones dialécticas
Sabio Collado, Esther (Universidad Técnica de Manabí)
Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Martins, Isabel (Universidade Federal do Rio de Janeiro)

Data: 2013
Resum: Esta comunicación pretende identificar algunas tensiones dialécticas que se manifiestan en el discurso de actores de redes de EpS europeas y latinoamericanas, tales como: sistema político/educativo; rol institucional/activista; contexto global/local; dimensión espacial/temporal; evaluación/valoración de actividades; hombres/mujeres en la ciencia; y el mundo urbano/rural. Estas tensiones se ejemplificaran a partir de la experiencia de la evaluación de la red Europea Comenius SUPPORT (Partnership and Participation for a Sustainable Tomorrow), financiada por la Comunidad Europea.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Comunicació de congrés
Matèria: Tensiones dialécticas ; EpS ; Sostenibilidad ; Educación ; Educación para la sostenibilidad
Publicat a: World Congress on Environmental Education. Marroc, : 2013



17 p, 941.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Gresc@ (Grup de Recerca en Educació per la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2015-06-23, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir