Discursive practices in participative design activities in school agroecology. Analysis of the discursive practices of primary school students in the design of an irrigation system for organic school garden
Rekondo, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)

Date: 2013
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Document: Contribució a congrés
Subject: School agroecology ; Discursive practices ; Primary school ; Science education ; Participative design
Published in: World Congress on Environmental Education. Marroc, : 2013



30 p, 9.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Gresc@ (Research Group on Education for Sustainability, School and Community)
Contributions to meetings and congresses > Presentations

 Record created 2015-06-23, last modified 2023-02-14



   Favorit i Compartir