Google Scholar: cites
Not a Stitch out of Place : Assessing Students' Attitudes Towards Multimodal Composition
Bohannon, Jeanne Law (Kennesaw State University)

Data: 2015
Resum: This article traces a brief history of multimodal composition practices in the field of writing studies. It frames writing instruction through the theoretical lens of democratic pedagogy and presents the works of key composition scholars. The author then describes a mixed methods research study, conducted with first-year students on the STEM campus of a state comprehensive university. Students participated in a survey that asked their attitudes towards multimodal writing assignments, digital literacies, and learning outcomes. The author draws conclusions about the effectiveness of multimodal composition based on students' responses and provides supplemental information on the types of assignments and examples of student work.
Resum: En aquest article es descriu, breument, la història de les pràctiques de composició multimodal en el camp dels estudis de l'escriptura. Emmarca la instrucció d'escriptura a través de la perspectiva teòrica de la pedagogia democràtica i presenta les obres claus sobre la didàctica de l'escriptura. Després, l'autor descriu un estudi d'investigació basada en los mètodes mixtos, realitzat amb estudiants en el seu primer any d'estudis en una universitat estatal, enfocat als STEM (les Ciències, la Tecnologia, l'Enginyeria i les Matemàtiques) als Estats Units. Els estudiants van participar en una enquesta sobre les seves actituds cap a les tasques d'escriptura multimodals, les alfabetitzacions digitals, i els resultats d'aprenentatge. L'autor arriba a conclusions sobre l'efectivitat de la composició multimodal basat en les respostes dels estudiants i proporciona informació addicional sobre els tipus de tasques i exemples de treballs per als alumnes.
Resum: En este artículo se describe, brevemente, la historia de las prácticas de composición multimodal en el campo de los estudios de la escritura. Enmarca la instrucción de escritura a través de la perspectiva teórica de la pedagogía democrática y presenta las obras claves sobre la didáctica de la escritura. Luego, el autor describe un estudio de investigación basada en los métodos mixtos, realizado con estudiantes en su primer año de estudios en una universidad estatal, enfocado a los STEM (las Ciencias, la Tecnología, la Ingeniería y las Matemáticas) en los Estados Unidos. Los estudiantes participaron en una encuesta sobre sus actitudes hacia las tareas de escritura multimodales, las alfabetizaciones digitales, y los resultados de aprendizaje. El autor llega a conclusiones acerca de la efectividad de la composición multimodal basado en las respuestas de los estudiantes y proporciona información adicional sobre los tipos de tareas y ejemplos de trabajos para los alumnos.
Resum: Cet article décrit brièvement l'histoire des pratiques dans le domaine des études de composition multimodal écrit. Cadre enseignement de l'écriture à travers la théorique de la pédagogie démocratique et présente œuvres clés sur l'enseignement de l'écriture. Ensuite, l'auteur décrit une étude basée sur la recherche de méthodes mixtes, menée avec les étudiants dans leur première année d'études dans une université de l'Etat, mis l'accent sur STEM (sciences, technologie, ingénierie et mathématiques) en les États Unis. Les élèves ont participé à un sondage sur leurs attitudes à l'égard des tâches d'écriture multimodales alphabétisations 'digitals', et les résultats d'apprentissage. L'auteur arrive à des conclusions quant à l'efficacité de la composition multimodal basé sur les réponses des élèves et fournit des informations supplémentaires sur les types de tâches et des exemples de travaux par les étudiants.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Multimodal composition ; Qualitative research ; Digital writing ; Composition history ; New media ; La escritura multimodal ; La investigación cualitativa ; La escritura digital ; La historia de la composición ; Los nuevos medios de comunicación ; L'escriptura multimodal ; La investigació qualitativa ; L'escriptura digital ; La història de la composició ; Els nous mitjans de comunicació
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 2 (may-june 2015) , p. 33-47 (Articles) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v8-n2-bohannon
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/297819
DOI: 10.5565/rev/jtl3.631


15 p, 284.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2015-07-01, darrera modificació el 2021-12-11



   Favorit i Compartir