Educació per a la sostenibilitat en menjadors escolars ecològics
Vidal Yago, Aitana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2010
Resum: Treball de recerca elaborat en el marc del Màster de recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències experimentals. Se situa en el context dels Menjadors Escolars Ecològics Sostenibles (MEES). Els MEES apareixen com a nous contextos escolars i comunitaris, socialment rellevants, que poden aportar noves oportunitats per l'educació, especialment per l'educació científica i l'educació per a la sostenibilitat. Es planteja el repte d'introduir els MEES com un projecte educatiu del centre que englobi tots els àmbits de l'escola, des d'una perspectiva crítica i transformadora, amb un model de desenvolupament sostenible.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: MEES ; Menjadors Escolars Ecològics Sostenibles ; Perspectiva crítica ; Educació per a la sostenibilitat ; Didàctica de les ciències experimentals



136 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Gresc@ (Grup de Recerca en Educació per la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2015-07-02, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir