Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/133283
Patrons d’aprenentatge dels universitaris llatinoamericans i espanyols
Martínez Fernández, J. Reinaldo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2015
Resum: Els autors d’aquest article analitzen i discuteixen els patrons d’aprenentatge en mostres d’estudiants universitaris de tres països llatinoamericans (Colòmbia, Mèxic i Veneçuela) i Espanya. L’estudi es basa en el model de Vermunt, el qual assenyala que hi ha quatre patrons d’aprenentatge. En aquest sentit, es considera que hi ha quatre components principals (concepcions d’aprenentatge, orientació motivacional, estratègies de regulació i de processament) que expliquen la conducta d’aprenentatge (els patrons d’aprenentatge).
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Juny 2015, p. 1-3, ISSN 2014-6388



3 p, 911.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2015-07-09, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir