Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/133294
Simulacions digitals : impacte en l’autoeficàcia i la transferència de l’aprenentatge
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 2015
Resum: Aquest estudi examina de quina manera les característiques del disseny en entorns d’aprenentatge basats en la simulació digital regulen l’autoeficàcia i la transferència de l’aprenentatge. Els resultats indiquen que elevats nivells de control per part de l’usuari, així com un feedback del rendiment després de la simulació, resulten en valoracions més altes d’autoeficàcia i transferència, mentre que el fet de jugar individualment o en grup i les característiques del disseny narratiu i multimèdia no van afectar els resultats de manera significativa.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Maig 2015, ISSN 2014-6388



3 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Eficàcia de la Formació (EFI)
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2015-07-09, darrera modificació el 2016-07-16



   Favorit i Compartir