L'hort escolar sostenible i el model que en té el professorat
Amat, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2008
Abstract: Treball de recerca en el marc del Màster Oficial d'iniciació a la recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències. El treball té dues finalitats bàsiques. Per una banda, reflexionar sobre les potencialitats didàctiques de l'hort escolar, des del punt de vista de l'educació per al desenvolupament sostenible. Per l'altra, aprofundir sobre quin model d'hort escolar té el professorat.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Recerca educativa ; Hort escolar ; Visions del professorat ; Potencialitats didàctiques hort escolar ; Educació per al desenvolupament sostenible ; Model d'hort escolar



96 p, 3.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Gresc@ (Research Group on Education for Sustainability, School and Community)
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2015-07-21, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir