Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/134932
Empresa i mercats nacionals i internacionals de l'Àsia Oriental [101531]
Rosell Foxa, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: Business and Domestic and International Markets in East Asia
Títol variant: Empresa y mercados nacionales e internacionales de Asia Oriental
Data: 2015-16
Pla d'estudis: Estudis de l'Àsia Oriental [842] ; Estudis de l'Àsia Oriental [823]
Titulació: Estudis de l'Àsia Oriental (xinès) [2500244]
Resum: Al finalitzar l'assignatura, l'alumne serà capaç de: - Identificar les característiques essencials de les tradicions de negocis més importants de la regió (japonesa, coreana, xinesa). - Analitzar com els factors de l'entorn, com el gènere, la religió, la diversitat ètnica, les cultures laborals, afecten els processos de gestió empresarial d'Àsia i comparar com aquests varien entre els diferents països en comparació amb el model occidental. - Comprendre com afecten la globalització, el lliure comerç i la inversió en aquestes tradicions. - Respondre amb el grau apropiat de sensibilitat a aquestes tradicions, sota el punt de vista occidental.
Resum: At the end of the course, students will be able to: • Identify the essential characteristics of the traditions of major businesses (Japanese, Korean, Chinese) region. • Analyze how environmental factors such as gender, religion, ethnic diversity and labor cultures, affecting business management processes in Asia and compare how they vary between different countries. • Understand how they affect globalization, free trade and investment in these traditions. • Answer with the appropriate degree of sensitivity to these traditions under a Western point of view.
Llengua: Català.



Català
4 p, 27.3 KB

Anglès
4 p, 28.0 KB

Castellà
4 p, 27.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2016-07-20



   Favorit i Compartir