Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/134983
Dinàmiques territorials i del paisatge [101595]
Pèlachs Mañosa, Albert
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Geografia i ordenació del territori [824] ; Geografia i ordenació del territori [826]
Titulació: Geografia i ordenació del territori (modalitat presencial) [2501002]
Resum: Aquesta assignatura està pensada per tal que l'alumne sigui capaç de reconèixer els principals trets teòrics de les diferents "escoles" geogràfiques que han influenciat els estudis de paisatge actuals. En acabar, l'alumne serà capaç d'analitzar i interpretar un paisatge posant especial atenció en la seva dinàmica i els diferents elements que el composen a partir de les eines que l'observatori del paisatge ha desenvolupat per dur a terme els Catàlegs de Paisatge de Catalunya. D'aquesta manera, l'assignatura Dinàmiques Territorials i del Paisatge es proposa tres tipus d'objectius formatius clarament diferenciats i que es basen en sis categories de complexitat cognitiva creixent: coneixement (1), comprensió (2), aplicació (3), anàlisi (4), síntesi (5) i avaluació (6). Per això, a cadascun dels objectius descrits a continuació se'ls ha assignat una categoria cognitiva determinada. 4. 1 Objectius de coneixement. Els estudiants seran capaços de: 1. Enumerar, identificar i explicar breument les principals escoles de paisatge que han influït la geografia espanyola (1) 2. Explicar i interpretar informacions gràfiques i escrites útils per a l'estudi del paisatge geogràfic modern(2) 3. Aplicar el model GTP a un estudi de cas concret (3) 4. Formular propostes d'actuació en base a un conflicte territorial a resoldre (4 i 5) 5. Avaluar els aspectes positius i negatius de l'estudi de cas plantejat (6). 4. 2. Objectius d'habilitats. Els estudiants seran capaços de: 1. Aplicar tècniques d'anàlisi en base a la cartografia digital treballada (3) 2. Aplicar programes adequats a la presentació dematerials gràfics i escrits en públic (3) 1 Dinàmiques territorials i del paisatge 2015 - 2016 3. Explicar de forma analítica i sintètica un paisatge (4) 4. Dissenyar i formular propostes d'actuació en front a un problema territorial (5 i 6) 4. 3. Objectius transversals. Els estudiants seran capaços de: 1. Formular propostes en públic amb una expressió oral i escrita correctes (5). 2. Gestionar informació i tractar-la críticament (6). 3. Treballar amb un nivell elevat de qualitat científica i ètica (5 i 6) 4. Capacitat per a resoldre problemes (4, 5 i 6).
Llengua: Català.



Català
9 p, 44.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2016-07-20



   Favorit i Compartir