Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135023
Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653]
Ruíz Bueno, Carme
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Pedagogia [825] ; Educació social [827] ; Pedagogia [1211]
Titulació: Educació social [2500260] ; Pedagogia [2500261]
Resum: 1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. 3. Identificar els elements o components que intervenen en el procés de planificació . 4. Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar plans i programes de formació. 5. Dissenyar, desenvolupar i avaluar plans, programes, projectes i activitats per a intervenir en contextos educatius i formatius 6. Analitzar models d'avaluació educativa aplicats a diferents situacions. 7. Dissenyar processos d'avaluació diferencial (des de l'avaluació diagnòstica -inicial fins l'avaluació d'impacte).
Llengua: Català.



Català
4 p, 29.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir