Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135044
Debats oberts d'educació [101677]
Massot, Margarida
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Educació social [827]
Titulació: Educació social [2500260]
Resum: Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. Conèixer els debats oberts en educació en cada context històric i social. I establir el principi metodològic d'apropar-se als reptes teòrics a través de la lectura i debat argumentat i fonamentat teòricament.
Llengua: Català.



Català
4 p, 26.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir