Anàlisi de recerques aplicades a l'educació social [101679]
Rodríguez Parrón, Montserrat
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015-16
Resum: Aquesta assignatura, tracta de proporcionar coneixements als futurs graduats i graduades respecte a les possibilitats de la recerca aplicada en l'àmbit de l'educació social com a eina de millora continua per a la seva pràctica professional. L'assignatura té vinculació amb el practicum de quart curs, donat que els estudiants poden incorporar una dimensió de recerca a la seva intervenció en un centre d'educació social. Igualment l'assignatura resulta mot important per els estudiants que tinguin intenció de cursar un master de recerca. L''estudiant haurà de conèixer, organitzar e interpretar les dades de les diferents fonts documentals, per tal de poder transferir i/o contrastar els resultats de les recerques en els diferents contextos socioeducatius on el futur/a graduat/da desenvoluparà la seva intervenció. Aquests coneixements li han de permetre l'anàlisi crític de problemes socioeducatius, aportar propostes d'acció innovadores, millores socioeducatives i la generació de nou coneixement científic. L'anàlisi d'investigacions aplicades a l'educació social ha de permetre al futur/a graduat/a millorar la seva acció a partir de la utilització, comprensió i valoració d'informes d'investigació publicats en revistes especialitzades.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Social [2500260]
Pla d'estudis: Grau en Educació Social [827]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 28.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir