Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135294
Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028]
Sanahuja Gavaldà, José María
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Educació Infantil [847] ; Educació primària [1140] ; Educació primària [896]
Titulació: Educació Infantil [2500797] ; Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. Els dos objectius formatius a aconseguir són: 1. Adaptar processos d'ensenyament-aprenentatge per donar resposta a les necessitats educatives de l'alumnat en contextos de diversitat. 2. Dinamitzar processos d'inclusió educativa dins d'un marc col·laboratiu en espais multiprofessionals.
Llengua: Català.



Català
4 p, 28.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2016-07-19



   Favorit i Compartir