Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135339
Didàctica de les ciències experimentals [102089]
Marba Tallada, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Teaching Experimental Sciences
Data: 2015-16
Pla d'estudis: Educació primària [1140] ; Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén ampliar i aprofundir en els continguts i les competències necessàries per tal d'impartir l'assignatura del Coneixement del Medi. A l'assignatura es fa èmfasi en les idees científiques que cal treballar amb l'alumnat de primària (el que anomenarem continguts de la ciència escolar), i en la manera de plantejar el procés d'ensenyament-aprenentatge com una activitat que integra la indagació, la modelització i la comunicació. Els objectius de l'assignatura són: 1) Identificar i discutir els continguts de ciència escolar bàsics - idees clau- que es treballen a l'Educació primària. 2) Aprofundir en la perspectiva del procés d' ensenyament i aprenentatge de la ciència escolar com una activitat que integra la indagació, la modelització i la comunicació (fer, pensar i parlar) 3) Conèixer, proposar i avaluar activitats per afavorir el desenvolupament de la competència científica a primària.
Resum: The approach of this subject within the Programme of Primary Teacher Education is intended to deepen the content knowledge and competencies necessary to teach the subject of "Environmental knowledge" in primary schools. The subject puts an emphasis on the scientific ideas that should be tackled with primary school students (what we call content knowledge of school science). This subject also deals with pedagogical approaches that promote an understanding of science as an activity that integrates inquiry, modelling and communication. The objectives of this subject are: 1) To identify and discuss basic content knowledge of school science - key ideas - that are tackled in primary education. 2) To deepen pedagogical approaches that promote an understanding of school science as an activity that integrates inquiry, modelling and communication (doing, thinking and talking). 3) To become familiar, to design and to evaluate teaching activities that promote students' development of scientific competencies in primary school.
Llengua: Català.



Català
5 p, 33.7 KB

Anglès
6 p, 34.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2016-07-19



   Favorit i Compartir