Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135383
Màrqueting [102138]
Gallo Martínez, Rosalía
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Marketing
Data: 2015-16
Pla d'estudis: Comptabilitat i Finances [947] ; Empresa i Tecnologia [948]
Titulació: Empresa i Tecnologia [2501232] ; Comptabilitat i Finances [2501231]
Resum: L'assignatura de màrqueting representa una matèria bàsica dins els estudis de Comptabilitat i Finances perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió comercial. Una formació en gestió comercial és necessària per una correcta inserció laboral d'un graduat en Comptabilitat i Finances dirigida a entitats financeres (Bancs i Caixes), empreses i/o organitzacions empresarials de diferents tipos. En totes aquestes situacions l'alumne haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial per tal de dur a terme el seu treball i poder crèixer dins l'estructura de l'organització. Màrqueting és una assignatura obligatòria de segon curs on l'alumne ja ha adquirit prèviament una formació base d'empresa. Aquesta assignatura proporciona a l'alumne una formació integral en l'àmbit del màrqueting, desenvolupant els coneixements bàsics i les competències especifiques d'aquesta àrea empresarial. Els objectius són: 1. Entendre la problemàtica comercial de l'empresa dins el seu context general. 2. Adquirir la capacitat d'anàlisi comercial i les habilitats necessàries per prendre decisions comercials, especialment les referents al pla de màrqueting. 3. Identificar els diferents agents que participen a l'activitat comercial, examinant les relacions existents entre ells. 4. Desenvolupar una visió integral de la funció comercial i les seves especificitats dins de les organitzacions.
Resum: Marketing is a basic component of the Empresa i Tecnologia degree because it forms students in basic business management issues, specifically in basic marketing management issues. An adequate marketing management trainig is central to an Empresa i Tecnologia student's employability, degree addressed to all kinds of companies and organizations. Sutdents should have developed a wide understanding of business management in order to perform their prospective jobs correctly, and in order to grow withing the organziational structure. Marketing is a third year compulsory course that build on previously acquired business management basic knowledge. This ocurse provides the student with a comprehensive marketing trainig, developing basic knowledge and comptencies required in this business area. 1. Develop an understanding of business marketing issues in a general context 2. Develop the capability for marketing analysis as well as the skills required to make marketing decisions, specially those related to the generation of marketing plans 3. Identify the different factors taking part in teh marketing activities and understand the relations between/amongst them 4. Develop a global understanding of the marketing function and its own specificities within the organization.
Llengua: Català.



Català
4 p, 25.9 KB

Anglès
4 p, 25.1 KB

Castellà
4 p, 25.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir