Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135519
Investigació Comercial II [102354]
Rialp Criado, Josep
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Market Research II
Títol variant: Investigación Comercial II
Data: 2015-16
Pla d'estudis: Administració i Direcció d'Empreses [950] ; Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Titulació: Administració i Direcció d'Empreses (anglès) [2501572]
Resum: Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. Més precisament, l'objectiu és donar a conèixer els processos i tecnologies que permeten als directors de màrqueting avaluar l'èxit de les seves iniciatives de màrqueting o, en altres paraules, explicar com els seus programes de màrqueting estan funcionant. Per proporcionar aquestes explicacions, cal recopilar les dades de tots els canals de comercialització i consolidar-les en una visió comuna de la comercialització. Per tant, treballarem amb múltiples variables al mateix temps; en conseqüència, l'assignatura presentarà tècniques per al tractament i l'anàlisi de tota la informació disponible. A partir de l'anàlisi, extreurem els resultats analítics que poden proporcionar una valuosa assistència en la conducció dels esforços de màrqueting. Aquesta assignatura es porta a terme des d'un enfocament molt pragmàtic, amb aplicacions en el camp del màrqueting i utilitzant el paquet estadístic JMP, programa que permet el descobriment visual i estadístic de SAS.
Resum: This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. For providing these explanations it is necessary gather data from across all marketing channels and consolidates it into a common marketing view. Therefore, we will work with multiple variables at the same time; as a consequence, the subject will present techniques for treating and analyzing all the available information. From the analysis, we will extract analytical results that can provide invaluable assistance in driving marketing efforts forward. This subject is carried out from a very pragmatically approach, with applications in the field of marketing and using the JMP statistical package, the visual statistical discovery from SAS.
Llengua: Català.



Català
4 p, 27.0 KB

Anglès
4 p, 25.6 KB

Castellà
4 p, 27.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir