Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135672
Psicologia Evolutiva II [102549]
Peralta Serrano, Alicia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Psicologia [954]
Titulació: Psicologia [2502443]
Resum: Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos cíclics (d'estabilització i de canvis) en els àmbits de socialització, de desenvolupament emocional, sexual, d'identitat i de valors morals. Es donaran a conèixer les principals qüestions que es plantegen dins la Psicologia Evolutiva aportant-hi algunes de les teories amb les quals s'interpreta actualment el desenvolupament humà al llarg del seu cicle vital. Quan l'estudiant acabi l'assignatura serà capaç de: - Relacionar els diferents factors socials, històrics i culturals que possibiliten el desenvolupament de la persona i descriure els processos. - Reconèixer diferents pràctiques de socialització i relacionar-les amb els contextos on tenen lloc. Família, escola, amics, mitjans de comunicació i les noves tecnologies - Identificar els condicionants culturals del desenvolupament, així com les arrels i metes culturals de les pràctiques educatives. - Identificar els processos de construcció del gènere i la identitat a travès de la infància i l'adolescència. - Identificar els procesos en la construcció de les etapes vitals. - Identificar elements de les diverses dimensions de la parella i de les relacions de parella: afecte, comunicació, gestió del sistema i regles. 1 Psicologia Evolutiva II 2015 - 2016 - Conèixer els processos biopsicosocials de l'envelliment. - Utilitzar l'entrevista com a procediment de recerca d'informació vàlida per l'anàlisi del desenvolupament humà. Construir històries de vida i analitzar els processosevolutius corresponents. - Seleccionar i utilitzar els recursos comunicatius convenients.
Llengua: Català.



Català
6 p, 30.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir