Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/135770
Farmacologia [102665]
Mora Pérez, Fernando de
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Veterinària [955]
Titulació: Veterinària [2502445]
Resum: Contextualització. Tercer curs del grau (primer i part del segon semestre). fer una bona utilització terapèutica o experimental. efecte de reconèixer la necessitat d'adquirir coneixements sobre els principis bàsics de la farmacocinètica i la farmacodinàmica que determinen l'ús racional i apropiat dels fàrmacs en la farmacologia aplicada on s'inclouen la farmacologia experimental preclínica i clínica, la farmacoteràpia, la legislació sobre medicaments i altres activitats professionals vinculades a l'ús de medicaments. "Aquesta assignatura participa en la Prova Pilot de Docència en Anglès que es duu a terme en tercer curs del grau de Veterinària, i que té per objectiu fomentar la utilització d'aquesta llengua per part dels estudiants, d'acord amb la competència transversal CT8 (Demostrar coneixements d'anglès per a comunicar-se de forma oral i escrita en contexts acadèmics i professionals). Les activitats en anglès estan identificades en aquesta guia docent com PPCT8". 1 Farmacologia 2015 - 2016.
Resum: The aim of “Pharmacology” for veterinary students is to convey the concept of medicines benefit-to-risk balance, and the factors influencing it. Mechanisms of action of drugs are explained, and the student, as a future scientist, is educated in proper thinking in pharmacology. The syllabus for the theoretical part is distributed into 4 sections (1) General pharmacology including pharmacokinetic, pharmacodynamic, and unwanted reactions, (2) system or organ-targeted medicines, (3) antibacterial and antimicroorganism agents, and (4) other (e. g. anticancer drugs). The subject includes lab practical sessions where mice/rats are manipulated by the students and . Basic mathematical problem-solving in pharmacokinetic, and interactive sessions are also planned. In the latter, the student is actively involved in the learning process by preanalyzing or studying documents (articles, cases), and presenting or discussing them publicly with the professor as a facilitator.
Llengua: Català.



Català
6 p, 29.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2016-06-15



   Favorit i Compartir