Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/136087
Economia de la Comunicació [103098]
de Mateo Pérez, María Rosario
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. - Ressaltar la importància de les estratègies de gestió empresarial en el diseny, implantació i desenvolupament dels mitjans de comunicació. - Aplicar la metodologia científica de recerca en aspectes relacionats amb la gestió empresarial i l'anàlisi econòmica de la comunicació.
Llengua: Català.



Català
4 p, 25.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir