Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165]
Abancens Casorran, José Ángel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2015-16
Abstract: a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas c. Dotar al alumno de la base práctica necesaria en gestión empresarial, para facilitarle su entrada en el mundo profesional y ascenso a puestos directivos o de gestión.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
1 p, 38.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2015-07-22, last modified 2023-01-28



   Favorit i Compartir