Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/136188
Psicologia i Màrqueting [103246]
Gonzalez Corona, Francisco Jose
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària

Títol variant: Psychology and marketing
Data: 2015-16
Pla d'estudis: Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
Titulació: Ciència i Tecnologia dels Aliments [2501925]
Resum: Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. Els objectius específics son: 1. Donar a conèixer el paper del consumidor en l'ampli procés de presa de decisions empresarial. 2. Examinar els elements dels determinants individuals implicats en cada un dels moments de compra. 3. Realitzar un treball en equip que permeti posar en pràctica els coneixements adquirits en classe amb a fi de millorar la capacitat de l'alumne per comprendre i analitzar els coneixements explicats en teoria.
Resum: Introduce to the students, from a psychological point of view, the different variables that determines consumer behaviour: f rom the purchase when the need o f a product or service arises , or the changing of an exis8ng need, and t he e nd of purchase process, as well as the implications of each of the c onsumers v ariables and marke8ng itself have to these types of business decisions and communication strategies.
Llengua: Català.



Català
3 p, 24.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2016-06-22



   Favorit i Compartir