Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/136319
Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521]
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Pedagogia [825] ; Pedagogia [1211]
Titulació: Pedagogia [2500261]
Resum: L'assignatura pretén desenvolupar en els futurs professionals les competències necessàries per a la seva intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en els estudiants les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del professional de la formació inicial i continua. Els objectius de l'assignatura son: -Identificar el context laboral actual i les tipologies d'organitzacions que l'integren. -Analitzar les polítiques internacionals i nacionals sobre formació i treball -Dissenyar processos formatius per a diversos contextos laborals. - Seleccionar la modalitat formativa més adient per a situacions laborals concretes. -Valorar el rol del professional de la formació en els diversos contextos laborals Aquesta assignatura és una de les bases fonamentadores de la menció "Gestió de la formació i d'institucions socioeducatives" que es pot cursar a 4rt curs.
Llengua: Català.



Català
5 p, 54.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2016-01-13



   Favorit i Compartir