Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/136502
Estructura de la Comunicació [103866]
Corominas, Maria, 1961- , (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: L'assignatura pretén introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans de l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial a Catalunya i a Espanya. L'assignatura se centra en els mitjans de comunicació i, atesa l'especificitat de la titulació, posa l'èmfasi en el paper de la publicitat. També es té en compte la incidència d'internet en el redisseny de l'estructura de la comunicació en tots els àmbits. S'estudien els aspectes econòmics, polítics i socials d'organització dels sistemes de mitjans a Catalunya, Espanya i la Unió Europea, així com als Estats Units, atesa la influència en el desenvolupament dels sistemes mediàtics europeus i llatinoamericans. De manera eventual es poden incloure aspectes relatius a altres sistemes de mitjans si es produeix algun fet d'actualitat particularment rellevant A més de la descripció i explicació de l'estructura (organització i funcionament) dels sistemes mediàtics, es pretén també aportar claus d'interpretació del perquè. L'objectiu central de l'assignatura és desenvolupar una actitud reflexiva i la capacitat de poder analitzar críticament fets comunicatius d'actualitat.
Llengua: Català.



Català
5 p, 31.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir