Per citar aquest document:
Màrqueting Sociopolític [42228]
Bosch Gardella, Agustí
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Títol variant: Socio-Political Marketing
Data: 2015-16
Resum: The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. Thus, we will analyse how political actors, the media, and the people at large interacts with political communication. The two parts will be taught in parallel over the whole period.
Llengua: Català.
Titulació: Ciència Política / Political Science [4313335] ; Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Ciència Política / Political Science [1118] ; Màrqueting [1093]

5 p, 29.5 KB

5 p, 28.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21

   Favorit i Compartir