¿Cómo perciben los niños la Publicidad de Cola Cao?
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Valli, Anna
Gamero Huertas, Bàrbara
Data: |
2005 |
Resum: |
Este trabajo ha sido realizado por el Grupo de Investigación en Psicología, Comunicación y Publicidad (GIPCP) de la Universidad Autónoma de Barcelona. |
Resum: |
Lo más destacable son los resultados obtenidos, que sitúan al Cola Cao muy bien posicionado en la mente del público infantil estudiado. Des de sus inicios, 1946, hasta la actualidad, la publicidad de Cola Cao ha sabido adaptarse a las motivaciones y a los perfiles de su público. Y así lo perciben los niños de hoy. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Informe |
Matèria: |
Percepción ;
Infancia ;
Branding |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)Documents de recerca >
Estudis
Registre creat el 2015-07-23, darrera modificació el 2022-05-01