Web of Science: 0 citations, Google Scholar: citations
2014, dos años de datos para grafica
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Additional title: 2014, dos anys de dades per a grafica
Additional title: 2014, two years of data for graphic
Date: 2015
Abstract: El articulo presenta los datos y logros de la edición de grafica durante el año 2014. Se aportan datos objetivos del número de registros, del número de lectores y también se relaciona los títulos de los artículos publicados. Además, se informa de la frecuencia de las palabras clave utilizadas en los artículos, la metodologia utilitzada por los autortes y la orientación en investigación en base a si se formulan preguntes de investigación o bien hipòtesis. Todos estos datos son comparados con los del año anterior lo que permite compararlos y visualitzar major los cambios. Por otra parte, se hace especial mención a la indexación de la revista en latindex y en el directorio DOAJ de revistes editades en Open Accés. Al complir con 30 de los 36 criterios de Latindex se hap odido quedar listada en diferentes bases de datos y catálogos como son ISOC, Dialnet.
Abstract: The article presents the data of grafica during the year 2014. The text explains the Objective data, readers and it also relates the titles of articles published. Additionally, it informs about the keywords and the methodology used by the authors and the typology of approaches: questions research or hypotheses. All these details are compared with previous year, which permits to obtain better point of view about grafica. The text relate to the indexing of grafica in Latindex, in the Directory of Open Access Journals (DOAJ), in ISOC and also in Dialnet.
Abstract: L'article presenta les dades i èxits de l'edició de gràfica durant l'any 2014. S'aporten dades objectives del nombre de registres, del nombre de lectors i també es relaciona els títols dels articles publicats. A més, s'informa de la freqüència de les paraules clau utilitzades en els articles, la metodologia utilitzada pels autors i l'orientació en investigació basant-se si es formulen preguntes de recerca o bé hipòtesis. Totes aquestes dades són comparats amb els de l'any anterior el que permet visualitzar millor els canvis. D'altra banda, es fa especial esment a la indexació de la revista en Latindex i en el directori DOAJ de revistes editades en Open Accés. En acomplir amb 30 dels 36 criteris de Latindex ha quedat llistada en diferents bases de dades i catàlegs com ISOC, Dialnet.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Grafica ; Edición ; Datos ; Edition ; Data ; Edició ; Dades
Published in: Grafica, Vol. 3 Núm. 6 (2015) , p. 115-124 (Reseñas) , ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v3-n6-tena
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/297651
DOI: 10.5565/rev/grafica.41


10 p, 675.7 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA)
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Advertising and Public Relations Research Group (GRP)
Articles > Published articles > grafica
Articles > Research articles

 Record created 2015-07-27, last modified 2023-07-25



   Favorit i Compartir