Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137310
Exposició d’il·lusions o de Marques Comercials? : Anàlisi de la Comunicació Comercial dels stands del Festival de l'Infància
Alcoverro Morente, Maria
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: ¿Exposición de ilusiones o de Marcas Comerciales? : Análisis de la Comunicación Comercial de los stands del Festival de la Infancia
Data: 2015
Descripció: 169 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El projecte pretén analitzar els principals motius que influeixen als objectes d'estudi investigats en base a l'elecció d'un stand concret.
Resum: El proyecto pretende analizar los principales motivos que influyen a los objetos de estudio investigados en base a la elección de un stand concreto.
Resum: This projects pretends to analyse the main motives influencing to studies objects investigated to discover why they choose a concret stand.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Esdeveniments ; Fira ; Stands ; Construcció de Marca ; Experiència de Marca ; Festival Infància ; Menors



169 p, 17.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-02, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir