Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137380
Runea : Pla d'empresa i creació de marca
Barnich Fonollà, Genís
Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Runea : Plan de empresa y creación de marca
Títol variant: Runea : Business plan & Branding
Data: 2015
Descripció: 92 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El present projecte realitza un estudi de mercat per conèixer la viabilitat de constituir un marketplace esportiu basat en el teletreball per runners i entrenadors personals. L'anàlisi dels entorns macroeconòmics i microeconòmics mostra un sector atractiu i amb possibilitats al què dirigir-se. Per això , es procedeix a la creació d'una marca potent i ha elaborar un pla financer per poder entrar a competir immediatament. Els resultats obtinguts en el pla financer mostren la viabilitat del projecte a curt termini. L'aposta per un model de negoci innovador i guanyador ofereix altes expectatives de creixement.
Resum: El presente proyecto realiza un estudio de mercado para conocer la viabilidad de constituir un marketplace deportivo basado en el teletrabajo para runners y entrenadores personales. El análisis de los entornos macroeconómicos y microeconómicos muestra un sector atractivo y con posibilidades al que dirigirse. Por eso, se procede a la creación de una marca potente y a elaborar un plan financiero para poder entrar a competir de inmediato. Los resultados obtenidos en el plan financiero muestran la viabilidad del proyecto a corto plazo. La apuesta por un modelo de negocio innovador y ganador ofrece altas expectativas de crecimiento.
Resum: This project makes a market study to determine the feasibility of establishing a sports marketplace based on telecommuting for runners and personal trainers. The analysis of macroeconomic and microeconomic environment shows an attractive and likely to be addressed sector. That's why, we proceed to the creation of a strong brand and develop a financial plan in order to compete immediately. The results obtained in the financial plan showing the project's viability in the short term. The bet for innovative business model and winner offers high growth prospects.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Tecnologia ; Emprenedor ; Córrer ; Esport



92 p, 6.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-03, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir