Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137384
Posicionament i reposicionament de marca : el cas de Sony
Borja Gutés, Ariadna
Gutiérrez García, M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Posicionamiento y reposicionamiento de marca : el caso de Sony.
Títol variant: Brand positioning and repositioning : Sony’s study.
Data: 2015
Descripció: 153 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Davant els models de posicionament de marca elaborats per diversos autors durant els anys vuitanta, s'ha obert camí per investigar els possibles errors del posicionament i la necessitat d'establir un reposicionament de marca. La contextualització globalitzadora del mercat i la forta competència són causants de la tendència actual: les estratègies de diversificació. No obstant, tal estratègia treballa en sentit oposat al branding, fet que debilita la presència de la marca en la ment del consumidor. Així doncs, l'objecte d'estudi se centra en el posicionament actual de Sony i en la cerca d'evidències que reafirmin que la marca necessita un reposicionament.
Resum: Ante los modelos de posicionamiento de marca elaborados por diferentes autores durante los años ochenta, se abre camino a la investigación de posibles errores de posicionamiento y a la necesidad de establecer un reposicionamiento. El contexto globalizador del mercado y la fuerte competencia son causantes de la actual tendencia: las estrategias de diversificación. Sin embargo, dicha estrategia trabaja en sentido opuesto al branding, debilitando la presencia de la marca en la mente del consumidor. El objeto de estudio se centra en el posicionamiento actual de Sony y en la búsqueda de evidencias que reafirmen que la marca necesita un reposicionamiento.
Resum: In light of brand positioning models created by different authors during the 80's, a new investigation path is opened to possible errors in the positioning and the need of establishing a repositioning. The global context of the market and the strong competition are the source of the current trend: diversification strategies. However, this strategy works against the branding, and therefore the brand is losing presence in consumer’s mind. The object of study focuses on Sony's current positioning and the search for evidence that confirms that the brand needs a positioning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Posicionament ; Reposicionament ; Sony ; Valor ; Marca ; Estrategia ; Imatge ; Identitat



153 p, 27.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-03, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir