Posicionament i reposicionament de marca : el cas de Sony
Borja Gutés, Ariadna
Gutiérrez, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Posicionamiento y reposicionamiento de marca : el caso de Sony
Título variante: Brand positioning and repositioning : Sony's study
Fecha: 2015
Descripción: 153 pag.
Resumen: Davant els models de posicionament de marca elaborats per diversos autors durant els anys vuitanta, s'ha obert camí per investigar els possibles errors del posicionament i la necessitat d'establir un reposicionament de marca. La contextualització globalitzadora del mercat i la forta competència són causants de la tendència actual: les estratègies de diversificació. No obstant, tal estratègia treballa en sentit oposat al branding, fet que debilita la presència de la marca en la ment del consumidor. Així doncs, l'objecte d'estudi se centra en el posicionament actual de Sony i en la cerca d'evidències que reafirmin que la marca necessita un reposicionament.
Resumen: Ante los modelos de posicionamiento de marca elaborados por diferentes autores durante los años ochenta, se abre camino a la investigación de posibles errores de posicionamiento y a la necesidad de establecer un reposicionamiento. El contexto globalizador del mercado y la fuerte competencia son causantes de la actual tendencia: las estrategias de diversificación. Sin embargo, dicha estrategia trabaja en sentido opuesto al branding, debilitando la presencia de la marca en la mente del consumidor. El objeto de estudio se centra en el posicionamiento actual de Sony y en la búsqueda de evidencias que reafirmen que la marca necesita un reposicionamiento.
Resumen: In light of brand positioning models created by different authors during the 80's, a new investigation path is opened to possible errors in the positioning and the need of establishing a repositioning. The global context of the market and the strong competition are the source of the current trend: diversification strategies. However, this strategy works against the branding, and therefore the brand is losing presence in consumer's mind. The object of study focuses on Sony's current positioning and the search for evidence that confirms that the brand needs a positioning.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Posicionament ; Reposicionament ; Sony ; Valor ; Marca ; Estrategia ; Imatge ; Identitat ; Publicitat



153 p, 27.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2015-09-03, última modificación el 2023-07-20



   Favorit i Compartir