Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137385
Instagram va a la moda : estudi d'usuàries prescriptores i marques de moda en aquesta xarxa social
Campos Alonso, Lidia
Badell Serra, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Instagram va a la moda : estudio de usuarias prescriptoras y marcas de moda en esta red social
Títol variant: Fashion in Instagram : analysing brand-prescribed users and fashion brands on this social network
Data: 2015
Descripció: 197 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest treball estudia com la xarxa social d’Instagram s'ha convertit en un aparador de venda per a les marques de moda, gràcies a les col•laboracions que aquestes realitzen amb Instagramers, usuaris que amb les seves publicacions a Instagram, influencien a milers de seguidors. Així, les marques estableixen vincles emocionals amb els usuaris i els instagramers es converteixen en prescriptors de marques. Finalment, molts seguidors d'aquesta xarxa social s'interessen per la moda y es coneix quina relació tenen amb les marques i els instagramers.
Resum: Este trabajo estudia cómo la red social Instagram se ha convertido en un escaparate de venta para las marcas de moda, gracias a las colaboraciones que éstas realizan con Instagramers, usuarios que con sus publicaciones en Instagram, influencian a miles de seguidores. Así, las marcas establecen vínculos emocionales con los usuarios y los Instagramers se convierten en prescriptores de marcas. Finalmente, muchos seguidores de esta red social se interesan por la moda y se conoce qué relación tienen con marcas e instagramers.
Resum: This project analyses how Instagram has become a successful showcase for fashion brands thanks to Instagramers, users who can reach - and influence - thousands of followers with their posts. In this way, fashion brands establish emotional links with users and instagramers become referents and brand prescribing. Moreover, it appears to be that most of Instagram followers are highly interested in fashion therefore it is known the relationship between followers, fashion brands and instagramers.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Instagram ; Moda ; Marques ; Màrqueting d’Engagement ; Seguidors ; Prescriptors de marques ; Xarxes socials



196 p, 24.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-03, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir