Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137387
Comunicació i solidaritat en temps de crisi : estratègies de comunicació a Internet de les organitzacions solidàries catalanes
Castelló Fabregat, Núria
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Comunicación y solidaridad en tiempo de crisis : estrategias de comunicación en Internet de las organizaciones solidarias catalanas.
Títol variant: Communication and solidarity in time of crisis : communication strategies on the Internet of Catalan solidarity organizations.
Data: 2015
Descripció: 149 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En un entorn social i econòmic marcat per una forta crisi econòmica, la importància de les entitats socials a Catalunya es fa més evident que mai. En aquest context, les organitzacions no lucratives es veuen obligades a adaptar-se de forma molt ràpida a l'entorn. Les eines de comunicació que Internet posa a la seva disposició poden ser un gran aliat per a les ONG, però cal conèixer-les i aprofitar-ne tot el potencial. Aquest treball analitza l'ús que fan les entitats solidàries de les eines digitals a nivell de comunicació.
Resum: En un entorno social y económico marcado por una fuerte crisis económica, la importancia de las entidades sociales en Cataluña se hace más evidente que nunca. En este contexto, las organizaciones no lucrativas se ven obligadas a adaptarse de forma muy rápida en el entorno. Las herramientas de comunicación que Internet pone a su disposición pueden ser un gran aliado para las ONG, pero hay que conocerlas y aprovechar todo su potencial. Este trabajo analiza el uso que hacen las entidades solidarias de las herramientas digitales a nivel de comunicación.
Resum: In a social and economic environment marked by a serious economic crisis, the importance of social institutions in Catalonia is more evident than ever. In this context, non-profit organizations are forced to adapt very quickly to the environment. Communication tools that the Internet makes available can be a great ally for NGOs, but they should know and take advantage of its full potential. This paper examines the use made by the charitable organizations of the tools at digital media.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: ONG ; Solidaritat ; Comunicació online ; Catalunya ; Estratègies de comunicació



149 p, 15.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-03, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir