Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137388
Manual de identitat i pla de publicitat per a una nova marca. Muchos más: un cas pràctic i real
Cerdán Martínez, Elia María
Lorite, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Manual de identidad y plan de publicidad para una nueva marca. Muchos más: un caso práctico y real
Títol variant: Manual identity and advertising plan of a new brand. Muchos más: a practical and real case
Data: 2015
Descripció: 72 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Es tracta de un treball acadèmic, pràctic i real basat en el desenvolupament de un pla de identitat i de publicitat que respon al briefing creatiu de la marca Muchos más, un nou restaurant espanyol que obrirà a Alemanya. Consta de dos apartats: el primer, teòric, analitza tot el que s’ha cregut necessari per desenvolupar la creativitat i la personalitat de marca; els dos següents apartats són pràctics, on es crea una imatge personal i una campanya 360º com a resposta al briefing de l'anunciant.
Resum: Se trata de un trabajo académico, práctico y real basado en el desarrollo de un plan de identidad y de publicidad, respondiendo al briefing creativo de la marca Muchos más, un nuevo restaurante español que abrirá en Alemania. Consta de tres apartados: el primero, teórico, analiza todo lo que se ha creído necesario para desarrollar la creatividad y personalidad de marca; los siguientes dos apartados son prácticos, en los cuales se crea una imagen personal de marca y una campaña 360º como respuesta al briefing del anunciante.
Resum: It is an academic, practical and real work, based on the development of an identity and advertising plan, which responds to a real creative briefing of the brand Muchos más, a new spanish restaurant in Germany. It has three sections: the first, theoretical, analyzes everything that has been thought necessary to develop the creativity and the brand personality. The two other parts are practical, where it is produced a personal image brand and a 360º campaign in response to the advertiser briefing.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Restaurant ; Identitat ; Logotip ; Creativitat ; Estratègia ; Campanya integral ; Publicitat



72 p, 29.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-03, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir