Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137401
El llenguatge de les marques a les xarxes socials
Díez Romero, Laura
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El lenguaje de las marcas en las redes sociales
Títol variant: The language of brands in the social networks
Data: 2015
Descripció: 75 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Les xarxes socials online han suposat un canvi de concepció de la comunicació, no només des del punt de vista de l'individu, sinó també per part de les marques. La publicitat tradicional presenta uns factors perceptius i atencionals que han que han estat pilar fonamental de la seva eficàcia comunicativa. Amb el canvi de paradigma ha estat necessari determinar si aquests factors es produeixen també en l’àmbit online. El present estudi pretén determinar si aquests factors propis de la psicologia de la percepció tenen cabuda en els continguts que les marques generen actualment a les xarxes socials online.
Resum: Las redes sociales online han supuesto un cambio de concepción de la comunicación, no sólo desde el punto de vista del individuo, sino también por parte de las marcas. La publicidad tradicional presenta unos factores perceptivos y atencionales que han sido pilar fundamental de su eficacia comunicativa. Con el cambio de paradigma se ha vuelto necesario determinar si dichos factores se dan también en el ámbito online. El presente estudio pretende determinar si estos factores propios de la psicología de la percepción tienen cabida en los contenidos que las marcas generan actualmente en las redes sociales online.
Resum: Online social networks have lend a change in the conception of the communication, not only from the point of view of the individual, but also on the part of the brands. Traditional advertising presents some perceptive and attentional factors that have been a fundamental pillar of his communicative efficiency. With the paradigm change has become necessary determine if these factors are also found in the online ambit. This study pretend to determine if this factors associate to the psychology of perception have a place in the contents that the brands actually generate in the online social networks.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Xarxes socials ; Facebook ; Twitter ; Publicitat ; Psicologia de la percepció ; Estat Estètic



75 p, 7.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-04, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir