Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137402
Com sonen les marques? Relació entre la música i la notorietat de la marca en la publicitat audiovisual
Farré Garcia, Laura
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: ¿Cómo suenan las marcas? Relación entre la música y la notoriedad de la marca en la publicidad audiovisual
Títol variant: What the brand sounds like? Relation between music and brand awareness in audiovisual advertising
Data: 2015
Descripció: 200 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Investigació de disseny descriptiu exploratori sobre el record del contingut auditiu dels anuncis audiovisuals i la imatge corporativa de les marques més recordades del mes de setembre de 2014 en el públic jove (18-25 anys). Es parteix de la hipòtesi de la música com a principal element recordat pels subjectes, per sobre del mateix anunci; així com també com element identificador de marca, i com a factor influent en la imatge de marca. Finalment, es busca obtenir informació, per una banda, sobre l'aposta de les diferentes marques per l'audiobranding i, per altra, sobre els seus resultats.
Resum: Investigación de diseño descriptivo exploratorio sobre el recuerdo del contenido auditivo de los anuncios audiovisuales y la imagen corporativa de las marcas más recordadas del mes de Septiembre de 2014 en el público joven (18-25 años). Partiendo de la hipótesis de la música como principal element recordado por los sujetos, por encima del mismo anuncio; así como también como elemento identificador de marca, y como factor influente en la imagen de marca. Finalmente, se busca obtener información, por una lado, sobre la apuesta de las diferentes marcas por el audiobranding y, por otra, sobre sus resultados.
Resum: Descriptive exploratory research about the auditory content's memory of audio-visual advertisement and brand image of the most remembered brands in September 2014 at the young age (18-25 years). Based on the hypothesis of music as the main element recalled by the subjects over the same ad; as well as brand identifier element, and also as influential factor on brand image. Eventually, on the one hand, it wants to find information about the commitment of different brands by the audio branding and on the other hand, on its results.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Música i notorietat publicitària ; Publicitat audiovisual ; Audiobranding ; Construcció de marca



200 p, 4.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-04, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir