Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137426
Pla de negocis per la creació d'una Agència de Social Media
Gomila Carulla, Paula
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan de negocios para la creación de una Agencia de Social Media
Títol variant: Business plan to create a Social Media Agency
Data: 2015
Descripció: 96 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest projecte consisteix en la realització d'un pla de negocis per valorar la viabilitat de la creació d'una empresa de Social Media.
Resum: Este proyecto consiste en la realización de un plan de negocios para valorar la viabilidad de la creación de una empresa de Social Media.
Resum: This project is the realization of a business plan in order to evaluate the viability of the creation of a Social Media agency.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Pla de negocis ; Social Media ; Xarxes socials ; Mitjans digitals



96 p, 3.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-07, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir