Pla de negocis per la creació d'una Agència de Social Media
Gomila Carulla, Paula
Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Plan de negocios para la creación de una Agencia de Social Media
Título variante: Business plan to create a Social Media Agency
Fecha: 2015
Descripción: 96 pag.
Resumen: Aquest projecte consisteix en la realització d'un pla de negocis per valorar la viabilitat de la creació d'una empresa de Social Media.
Resumen: Este proyecto consiste en la realización de un plan de negocios para valorar la viabilidad de la creación de una empresa de Social Media.
Resumen: This project is the realization of a business plan in order to evaluate the viability of the creation of a Social Media agency.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Pla de negocis ; Social Media ; Xarxes socials ; Mitjans digitals ; Publicitat



96 p, 3.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2015-09-07, última modificación el 2023-07-20



   Favorit i Compartir