Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137427
Proposta de comunicació digital per al restaurant Ethnic Food
González Cano, Amanda
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Propuesta de comunicación digital para el restaurante Ethnic Food
Títol variant: Digital comunication proposal of for Ethnic Food Restaurant
Data: 2015
Descripció: 73 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest projecte consisteix en el disseny d'un pla estratègic i tàctic de comunicació digital per a l'empresa de restauració de menjar ràpid francesa Ethnic Food , que pretén portar a la xarxa el boca - orella que tant li ha aportat a la marca des de la seva fundació amb el fi de donar-li visibilitat a les diferents Xarxes Socials.
Resum: Este proyecto consiste en el diseño de un plan estratégico y táctico de comunicación digital para la empresa de restauración de comida rápida francesa Ethnic Food, que pretende llevar a la red el boca-oreja que tanto le ha aportado a la marca desde su fundación con el fin de darle visibilidad en las diferentes Redes Sociales.
Resum: This project is about designing a strategic and tactic digital plan for a fast-food restoration French company Ethnic Food. Which pretends to take its word-of-mouth strategy, wich has brought a lot to the brand since its foundation, to the Internet. Its objective is to get visibility trought the diferent social networks.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publilcitat
Matèria: Comunicació ; Estratègia ; Xarxes Socials ; Visibilitat de marca ; Boca-orella



73 p, 45.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-07, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir