Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137428
Les emocions com a tècnica publicitària "Estrategies que fan por"
González Méndez, Blanca
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Las emociones como técnica publicitaria. "Estrategias que dan miedo"
Títol variant: Emotions as an advertising technique. "Scary Strategies"
Data: 2015
Descripció: 107 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Les emocions juguen un paper molt important a l'hora de prendre decisions, es per això que els professionals de la publicitat les utilitzen en les seves estratègies. El treball es centra en l'emoció de la por com a recurs publicitari i tracta d'investigar quins sectors comercials l'utilitzen com a recurs persuasiu i quines son les tècniques més efectives per tal de convèncer els consumidors mitjançant aquesta emoció.
Resum: Las emociones juegan un papel muy importante a la hora de tomar determinadas decisiones, es por esto que los profesionales de la publicidad las utilizan en sus estrategias. El trabajo se centra en la emoción del miedo como recurso publicitario y trata de investigar cuales son los sectores comerciales que la utilizan como recurso persuasivo y que técnicas son las más efectivas para convencer a los consumidores mediante esta emoción.
Resum: The emotions play an important role in making decisions, for this reason many marketing professionals use them in their advertising strategies. This project is about investigating the emotion of fear as advertising resource. Also the project investigates what commercial sectors use the fear like persuasive resource and what are the most effective techniques in order to convince consumers.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Emocions ; Estrategia ; Por



107 p, 2.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-07, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir