Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137431
Instfluence me : Instagram i la comunicació d'influència
Huéscar Sánchez, Pau
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Instfluence me : Instagram y la comunicación de influencia
Títol variant: Instfluence me : Instagram and communication of influence
Data: 2015
Descripció: 97 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Instagram ha aconseguit canviar el paradigma publicitari online a través del màrqueting d'influència. S'ha convertit en una eina indispensable per als plans de comunicació de nombroses marques. Aquest projecte neix de la motivació de conèixer la eficàcia d'aquest tipus de màrqueting com a tècnica publicitària.
Resum: Instagram ha conseguido cambiar el paradigma publicitario online a través del marketing de influencia. Se ha convertido en una herramienta indispensable para los planes de comunicación de numerosas marcas. Este proyecto nace de la motivación de conocer la eficacia de este tipo de marketing como técnica publicitaria.
Resum: Instagram has changed the online advertising paradigm thanks to influence marketing. It has become an indispensable tool for communication plans of many brands. This project is born from the motivation to discover the effectiveness of this kind of marketing as an advertising technique.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Instagram ; Influenciador ; Màrqueting d'influència ; eWOM ; instagramers



97 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-07, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir