Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137433
L'evolució dispar de la publicitat i la societat
José Lizcano, Eva Maria
Badell Serra, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La evolución dispar de la publicidad y la sociedad
Títol variant: The uneven development of advertising and society
Data: 2015
Descripció: 76 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Històricament la publicitat ha evolucionat al costat de la societat actualment ens trobem en una societat diversificada on la publicitat encara no ha evolucionat. Es nodreix d'estereotips i projecta una imatge poc diversificada i allunyada de la realitat. Els models familiars o els rols preestablerts per a cada gènere s'han ampliat a causa de la liberalització de l'individu .
Resum: Históricamente la publicidad ha evolucionado junto a la sociedad, actualmente nos encontramos en una sociedad diversificada donde la publicidad aún no ha evolucionado. Se nutre de estereotipos y proyecta una imagen poco actualizada y alejada de la realidad. Los modelos familiares o los roles prestablecidos para cada género se han extendido debido a la liberalización del individuo.
Resum: Historically, advertising has evolved with society, we are currently in a diverse society where advertising has not yet evolved. It thrives on stereotypes and projects an image undiversified and unrealistic. The family models or preset for each gender roles have amplify due to the liberalization of the individual.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Família ; Societat ; Homosexualitat ; Gènere ; Publicitat



76 p, 2.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-07, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir