Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/137435
Nespresso: evolució i imatge de marca
Loureiro López, Silvia
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Nespresso: evolución e imagen de marca
Títol variant: Nespresso: evolution and brand image
Data: 2015
Descripció: 103 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Quins valors són els que associa el públic amb Nespresso? Es correspon amb el que la marca comunica en la seva comunicació? S'ha produït algun canvi substancial en la seva estratègia de comunicació en aquests últims anys? Aquestes són les principals preguntes que ens hem realitzat en aquest treball al voltant d'una de les marques més conegudes del moment, Nespresso.
Resum: ¿Qué valores son los que asocia el público con Nespresso? ¿Se corresponde con lo que la marca comunica en su comunicación? ¿Se ha producido algún cambio sustancial en su estrategia de comunicación en estos últimos años? Estas son las principales preguntas que nos hemos realizado en este trabajo alrededor de una de las marcas más conocidas del momento, Nespresso.
Resum: Which values are associated with Nespresso by the public? Are they the same as those who communicates the brand? Has there been any substantial changes in its communication strategy in the past few years? These are the main questions we have made in this work about one of the most popular brands of the moment, Nespresso.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Publicitat
Matèria: Publicitat ; Imatge ; Posicionament ; Marca



103 p, 3.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-09-07, darrera modificació el 2016-10-14



   Favorit i Compartir